2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

20 jul 2012

Dood is een stuk van het leven, toch zijn we er als de dood voor.

11 opmerkingen:

DianaD zei

Het lijden voor de dood is denk ik waar de meesten tegenop zien. Zo ook bij mij. De dood is een verlossing. Daar hoef je niet bang voor te zijn.

Lutje zei

eigenlijk ben ik er niet bang voor...

Sjoerd zei

Er is toch leven na de dood?

Marjolijn. zei

Ik stel het toch ook nog graag even uit.

Annojo zei

Ja... memento mori.

Kay ♥ zei

Er was een tijd @-tje dat ik soms meer dan roekeloos was en mss het lot uitdaagde. Later vreesde ik hem meer tot het hek weer eens van de dam geraakte en er niet meer om gaf
of ik dood of levend was.
Nu met ouder te worden vraag ik mij wel af hoe het voelen zal, echt bang ben ik niet
maar ik hoop deze met zijn zeis toch nog niet in de verste verte tegen te komen.
Dus maak er ook een levendig weekend van
zonder het lot te tarten he.
Bye @-tje ♥

willy zei

het einde van het leven, niemand is daarvoor gehaast..

Anna zei

Goh eigenlijk denk ik dat het niet zozeer de dood zelf is dat de mensen afschrikt, dan wel voor de manier waarop.

mennoG zei

De dood mag nog even wegblijven maar ik ben er niet bang voor...

Kati zei

neuh, kan ik niet zeggen, maar t hoeft nu alleen nog niet

Anoniem zei

Twee maal de dood al voor eigen ogen gezien, heb ik met die enge bijna-doods ervaringen het geluk gehad om hier nog op deze aarde te vertoeven, maar ben ik er ook helemaal van overtuigd dat wij zeker niet bang hoeven te zijn voor de dood.

Met de dood zal sowieso een eind komen aan al het lijden, ons denken en handelen. Zoals de Heilige Schrift duidelijk maakt zijn wij niets meer in de dood, kunnen wij niets mee nemen in de dood en zal niets meer ons iets kunnen doen. Maar aan de andere kant geeft de Bijbel ons ook een mooi vooruitzicht voor over enkele jaren, wanneer de Messias zal terug komen en levenden en doden tot zich zal roepen om hen te oordelen (levenden en doden). Nu, terwijl wij leven is het de tijd om er voor te zorgen dat wij dan zullen gerechtvaardigd kunnen worden; Nu is de tijd om er werk van te maken dat wij later in de mogelijkheid zullen gesteld worden om het Koninkrijk van God binnen te treden.

Pagina's