2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

25 jul 2012

Een mens kan de dood vergeten, de dood vergeet de mens niet.

12 opmerkingen:

DianaD zei

Hein met zijn sikkel vergeet de mens niet, hij kan zo voor de mens staan.

Anna zei

Zo is dat!

klaproos zei

da's waar er komt een dag dan is die daar :-)

willy zei

helemaal waar, plots staat hij daar...

Chantal zei

dat is 1 zekerheid

christiene zei

Of de mens de dood vergeet dat weet ik zo net nog niet!

Wellicht zei

ja inderdaad A

LUC zei

Jammer genoeg niet ! Hopelijk vergeet hij me heel lang !

antony zei

ik denk er gewoon niet aan komt dan komt ie maar morgen vandaag maakt me niet uit we genieten ven elk moment
groetjes antony

Kay ♥ zei

@-aaaatje, zies wie da ier is ;-)
Dit is geen afscheid maar een wedergeboorte, de terugblik op een fraaie week hum was om dood te vallen. Gedeeltelijk dan want ik wil die magere Hein nog in geen verte zien.
U mag komen dat wel
bedankt voor uw bezorgdheid.
u ziet ik ben als die oude vos,
mijn pluimen ruifen al eens
maar mijn streken verleer ik niet ;-)

wuif wuif @-tje ♥

Han zei

Doet me gelijk denken aan een sprookje van Godfried Bomans, ook al jaren dood, maar via YouTube blijft hij bij ons. http://youtu.be/_52lfKtQ46c

curieuzeneuzemosterdpot zei

zolang men maar niet vergeet te leven! :-))

Pagina's