2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

18 jul 2012

Dood en doodgaan, afwachten en zien.

7 opmerkingen:

DianaD zei

Leven en doorleven, en ervaren.

Lutje zei

dit ken ik...op mijn werk zie ik niets anders...

Anna zei

Zolang het maar niet téveel afzien is!

Kay ♥ zei

Wijze raad van een oude man die ik kende,
leef en neem het ervan
want als je dood bent dansen ze op uw graf
profiteer ervan en voel
want na ons komen er met houten koppen ;-)

@-tje een levensvolle dag gewenst :-)

groet ♥

Anoniem zei

dood gaan = zoals een zombie ???

sloeber zei

gewoon blijven met wat bezig bent ,ze zullen de knop toe zetten als u tijd is

Anoniem zei

Het probleem is als men zo maar afwacht, dat het te laat zal zijn om nog iets te doen.
Bij de dood zal het onoverkomelijk zijn dat je niets meer zal kunnen verrichten en niemand nog iets voor jou zal kunnen doen.

Men leeft maar één maal, dus kan men beter het beste maken van dat ene leven dat men gekregen heeft. (Tenzij men uit de coma geraken of na een bijna-doodservaring dit beschouwd als een nieuw leven, ja dan is het wel mogelijk om meer dan één leven te hebben. Zo mag ik mij gelukkig prijzen om in mijn derde leven te zijn. En als men de volledige recuperatie er bij neemt mag ik mij gelukkig prijzen eindelijk al in een vierde leven geraakt te zijn. Die ervaringen kunnen dan alleen maar maken dat dàt leven ook veel belangrijker is geworden.)

Het is wanneer men hier nog op aarde is als een levend wezen dat men moet handelen en doen. Niet gewoon blijven doen met wat men altijd heeft gedaan, maar leren uit ervaringen van anderen en uit eigen ervaringen, en daarop voortbouwen om te groeien en steeds meer vooruit te gaan in een leven vol hindernissen maar ook vol schoonheden waar men best ten volle van geniet, nu het nog kan.

Nú moet men leven, niet als de dood vlak voor de deur staat of al ingetreden is ... dan is het véél te laat.

Pagina's