2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

30 jul 2012

Enkel de mens heeft besef van de tijd en haast zich.

14 opmerkingen:

DianaD zei

Daarom zijn dieren zo relaxed, ze hebben geen besef van de tijd.

Anna zei

Zo is dat, zelfs op vakantie heeft een mens nog de neiging om zijn horloge te volgen.

Marjolijn. zei

Vaak wel, maar vandaag niet.
Er moet niets.
Fijne dag.

Sjoerd zei

Tijd, praat me er niet van, altijd tekort.

klaproos zei

wel jammer hé.
ik heb tijd zat :-)

willy zei

en het haasten is er te veel aan...

Di Mario zei

Behalve kinderen... tenminste... behalve als ze wat van je willen ;-)

Love As always
Di Mario

Chantal zei

en staat niet stil bij wat belangrijk is

LUC zei

Dat had ik ook ! maar mijn rikkie ticker dacht daar eens anders over ! Nu is "haast " Voltooid verleden tijd !

Kay ♥ zei

@-tje:
als ik hier kom
neem ik de tijd
hier haast ik mij niet
soms ben ik kort
dan weer lang
maar ik schrijf ongehaast
ben het vaak eens met de citaten
niet altijd met de tijd
maar een woord doet wonderen
ook als de tijd
de tijd maar tijdelijk toestaat.

Agnès zei

Mijn kat ligt al de hele dag te snurken in zijn mandje...Agnès

antony zei

jep dat is zo gaat jammer genoeg heel snel het leven voor je weet is zo gedaan dus genieten is de boodschap
groetjes antony

Ann zei

Zo is het. Tijd bestaat niet. Tijd zit in ons hoofd.

sloeber zei

als ik werk heb ik besef van tijd ,maar thuis is op mijn tempo

Pagina's