2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

1 mrt 2014

Voor iedereen ligt de finish op een andere plek.

18 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ja, dat is waar en hopelijk nog een eind te gaan.
Fijne zaterdag.

gerdaYD zei

Ik hoop dat jij en ik marathonlopers zijn en de finish nog lang niet in zicht is!
We staan zelfs nog maar pas aan het begin van het weekend dat hopelijk mooi voor jou zal zijn...

Sjoerd zei

Alleen voor degene die sjoemelen...

די מריו zei

Ik zie hem gelukkig nog lang niet... Tenminste, dat weet je niet he. Mmmmmmmm.

Love As Always
Di Mario

Anoniem zei


Uithoudingsvermogen en bereikte grens spelen een grote rol mee.

De buurvrouw zei

Dat is waar en ik ben er nog lang niet :-)
Fijn weekend A.

klaproos zei

yep, gelukkig maar

Lutje zei

of de eindstreep....
alleen op een wedstrijd staat dat vast....

Kay ♥ zei

En ik heb mij al een eind gelopen, maar ... Wat het einde van de weg lijkt, is misschien een bocht. Trap dus niet meteen op de rem.♥

Rebbeltje ★ zei

Ja of het nu oeteldonk of het lampegat is whahahaha

Anoniem zei

Hallo,
Waar de eindstreep zich bevindt, dat weten we voor sommige zaken al. Maar hoe of op welke manier we die punten zullen bereiken, dat is vooralsnog niet allemaal duidelijk. Eigenlijk is dat best spannend, maar geeft ook tezelfdertijd een beetje een onrustig gevoel. De toekomst kan men nog altijd niet op voorhand inkijken.

merel zei

alleen voor een wedstrijd is het voor iedereen gelijk, in het leven is het maar goed dat we niet weten wanneer de finish er is

willy zei

vandaag werd de openingsklassieker in het wielrennen gereden..

en voor de meesten lag de finish
veel te ver

een aangename zaterdagavond gewenst

Happy Hulk zei

Niet voor sporters, hoewel ik met Willy mee kan gaan.

Suske. zei

gelukkig zijn er veel plekken waar er een finish is.

LUC zei

Hopelijk, is ie nog veraf ;-)

fotohanvogel.blogspot.com zei

Gelukkig wel, mijn lat ligt niet zo hoog.

Rebelse Huisvrouw zei

Heel mooi. Ik vind vaak dat je mooie spreuken hebt A. - zou je ze niet eens gaan bundelen?

Pagina's