2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

4 mrt 2014

Er is geen leven na de dood,
maar troost je er is wel een dood na het leven.

23 opmerkingen:

Lutje zei

sommigen beweren dat je verder leeft, maar volgens mij leef je gewoon verder in de harten....

Sjoerd zei

Sommigen hebben tijdens hun leven al geen leven...

DianaD zei

In lichamelijke zin klopt dat inderdaad maar met je ziel ga je wel verder.

merel zei

zo lang je in de herinnering van iemand blijft is er een beetje leven na de dood

klaproos zei

;-)

gerdaYD zei

Een beetje wrang, maar o zo waar!

willy zei

Freek dacht er anders over...

De buurvrouw zei

Dat het leven na de dood is dat kan ik nu nog niet weten, maar ik geloof wel dat er iets is, wat dat ook moge zijn?

Anoniem zei

Hallo,
Zoveel is zeker. Er is nog niemand komen vertellen hoe het leven na de dood verloopt, voor zover daar sprake kan van zijn. Evenmin heeft iemand ooit laten weten hoe het is om dood te zijn. We zullen dus in elk geval, wat de afloop ook moge zijn, ooit ervaren wat het is... dood te zijn of verder te leven na de dood. We zijn benieuwd, maar nog niet onmiddellijk laten we hopen.

LUC zei

Dit is zo zeker als een en een twee is !

Vanessa zei

Eeuwig leven...dat zou het ook niet zijn. Volgens sommigen is er nog iets na de dood, wie weet...
Nog een fijne dag,
groetjes, Vanessa

Kay ♥ zei

Leven is dodelijk.Maar laat muziek of poëzie het vertellen en het wordt onsterfelijk. ♥

Anoniem zei


Voor iedereen een eigen waarheid ;-)

fotorantje zei

ben je dat zeker dat er geen leven na de dood is, ik twijfel toch

Internettoerist zei

Er is wel degelijk (een) leven na de dood. En ik kan het wel degelijk navertellen. Maar wie zal mij geloven?

Anna zei

Nou, dat is een hele opluchting :-)

fotohanvogel.blogspot.com zei

Die troost houd mij in leven!

Anoniem zei

dacht je dat?

Rebelse Huisvrouw zei

En toch hoop ik zo dat er na de dood ook nog iets is...

Rebelse Huisvrouw zei

En toch hoop ik zo dat er na de dood ook nog iets is...

max zei

ik kan het zeggen ,ze leeft in hart
en bepaalt nog een groot mijn leven ,maar spijtig genoeg kan ik niet armen tot rust komen

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

De ziel gaat verder...

Iris zei

De ziel gaat verder zonder mij gespleten, vergeten en verguisd. Mijn ziel is vloeibaar, santé!

Pagina's