2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 feb 2017

Zonder sterven geen dood zijn.

9 opmerkingen:

Lutje zei

je, we sterven allemaal en dan zijn we dood, ik denk dat het nooit anders geweest is?
Eén @->- voor jou

Sjoerd zei

Dood zijn is gewoon een volgende fase in ons leven die komt na het sterven.

klaproos zei

ja dat is wel de goeie volgorde :-)

Kay ♥ zei

Zoals ik me geen zorgen gemaakt heb over mijn geboorte, maak ik me evenmin zorgen over mijn sterven.

K groet die A die weer een scherpe pen had ;-) :p

willy zei

en daar is niets aan te doen

Medium Marianne zei

Dat is de enigste zekerheid in het leven, je wordt geboren en ga ook weer dood.
Alleen wat is dood?...

merel zei

dat heb ik de vorige weken maar al te goed meegemaakt met mijn schoonvader

Suske. zei

Als ik dood ben zal ik er niet wakker van liggen.

gerdaYD zei

Het één is natuurlijk onmogelijk zonder het andere. Maar dood zijn is niet erg, sterven daarentegen kan een heel moeilijk en pijnlijk proces zijn...

Pagina's