2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

6 feb 2017

Veel komt niet verder dan het denken……

9 opmerkingen:

Lutje zei

niet denken maar doen wordt gezegd...
Eén @->- voor jou

De Boerin zei

... maar het doen, ho maar.....

די מריו zei

Als alles gedaan moet worden waar ik aan denk, dan kom ik tijd te kort.

Love As Always
Di Mario

Kay ♥ zei

men moet zich openstellen ook al is het bedenkelijk ;-)

Rebbeltje ★ zei

En in denken ben ik erg goed...

Sjoerd zei

Dromen noemen ze dat....

Medium Marianne zei

Een 'denkloze' wereld is voor veel mensen heel moeilijk en bepaalt denken het leven..

willy zei

eerst doen en dan denken, lijkt me ook maar niets

gerdaYD zei

Het is al een wonder dat je überhaupt al denken kan hé, veel mensen slagen daar niet in!

Pagina's