2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

26 feb 2017

Het is niet erg om dood te zijn, wel om dood te gaan.

9 opmerkingen:

Yvette zei

dat ligt er helemaal aan.....ik heb verschillende mensen mooi dood zien gaan

dagdag

Lutje zei

daar heb ik gisterenavond nog aan gedacht op m'n werk....
Eén @->- voor jou

gerdaYD zei

Goede zondagmorgen Aatje en hopelijk ben jij nu aan een heel fijn én rustig weekend bezig zonder die zwartgallige gedachten over het doodgaan als het even kan...

Sjoerd zei

Ik wil daar nog wel een paar jaar mee wachten...

willy zei

en daarom ben ik ook niet gehaasd A

Suske. zei

alles op zijn tijd en dat mag nog wel even op zich laten wachten.

Kay ♥ zei

Een mens sterft een eerste maal bij het verliezen van zijn geestdrift.♥

Medium Marianne zei

Men kan ook al geestelijk dood zijn voordat het lichaam sterft..

Rebbeltje ★ zei

Wil er nog even niet aan denken ;)

Pagina's