2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

27 feb 2017

Ik worstel door het leven, dus eigenlijk ben ik een worstelkampioen.

9 opmerkingen:

De Boerin zei

Gefeliciteerd!

Sjoerd zei

Heb je gewonnen dan...

Yvette zei

maarre...ben je al aan het eind dan?

Kay ♥ zei

Je staat -tig jaren lang tegen de deur van het leven te duwen, tot je erachter komt dat die deur naar binnen opent. Het is beslist een strijd! Worstel ze samen met mij ♥

Ria zei

niet opgeven,

Merel zei

Dan krijg je van mij een proficiat

willy zei

niet elke worstelaar, wordt kampioen A

met het zij je gegund

Medium Marianne zei

Proficiat, dan heb je zeker wel een beker gewonnen ;)

gerdaYD zei

(...)
IK voel steeds de wijs
van het schommelend liedje
van het wrak
Baren die knagen
knaagdieren
KnaagTanden
in mijn Vlees
in mijn zwakke
lenden
baren knagen
mijn krachten bloot
IK worstel

zo worstelt een wrak naar de kust
IK worstel
mij dood
schommelend liedje
over het dode

WRAK
© Paul van Ostaijen

Pagina's