2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

7 feb 2017

Vele denken hetzelfde, omdat anders denken niet mogelijk is.
(regen valt van boven naar beneden, je kan er over denken wat je wilt.)

10 opmerkingen:

די מריו zei

Het ligt er maar aan in welke positie je staat.

Love As Always
Di mario

Lies zei

Denk je ?
Lie(f)s.

klaproos zei

anders denken, buiten het geijkte plaatje denken, nou ik ken er wel een paar die ik dat graag zou leren :-)

Sjoerd zei

Dan ga maar een op je hoofd staan...

gerdaYD zei

Goede morgen Aaje. Is het niet omdat het makkelijker is te denken wat een ander denkt, zo moet je je hersencellen niet aan het werk zetten hé.

willy zei

in dit geval wel...

Kay ♥ zei

Het absurde lijkt altijd diepzinnig. :-)

K groet die A die nog altijd op ze kop kan gaan staan om de regen anders te zien vallen ném.

merel zei

eens nadenken of dat klopt

Rebbeltje ★ zei

En het meeste valt altijd naast me... ;)

Mirjam Kakelbont zei

Sommigen zitten vastgeroest in hokjes en soms betrap ik mezelf erop dat ik daar af en toe bij hoor...

Pagina's