2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

11 jan 2015

Uiteindelijk ligt het lot in de eeuwigheid.
(Uiteindelijk ligt mijn lot in mijn eeuwigheid.)

Finally lays destiny in eternity. (Finally lays my fate in mine eternity.)

6 opmerkingen:

gerdaYD zei

De eeuwigheid... bestaat die wel? Zelf twijfel ik daar aan, ben er eigenlijk wel zeker van dat aan alles een einde komt, ook aan jezelf. Maar toegegeven, de bouwstenen waaruit je gemaakt bent kennen misschien wel het eeuwige leven...
OT: bedankt voor je lieve felicitaties aan het adres van mijn zus jongen en hopelijk ben jij nu aan een zondag bezig die eeuwig schijnt te duren!

Sjoerd zei

Het maakt niet uit, als ik sterf betekend het niet het einde van de bekende wereld.

Medium Marianne zei


Soms kan men het eigen lot veranderen
en hoeft het geen eeuwigheid te duren.

Kay ♥ zei

Wij maken zelf onze bestemming maar noemen het lot.Alleen heeft niemand ons een plan van het leven meegegeven ♥

willy zei

dat is moeilijk te ontkennen of te bevestigen

Rebbeltje ★ zei

Een mooie spreuk ;)

Pagina's