2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

18 jan 2015

Bij vijftig kom je erachter dat je hebt geleefd maar niet hebt geleefd, daarom begint het leven pas bij vijftig.

12 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Is dat zo....?
Ik zou toch al die jaren voor de vijftig niet hebben willen missen.
Fijne zondag...!!

gerdaYD zei

Verjaar je vandaag dan Aatje dat je hier over een bepaalde leeftijd zo diepzinnig schrijft? Zo ja, een dikke proficiat, zo niet tóch een even dikke proficiat ook omdat jij er gewoonweg bent!

Sjoerd zei

En vroeger was je dan met 60 klaar...

די מריו zei

Nou ik ben bang dat ik bij mijn vijftigste erachter kom dat ik er goed van genoten heb.

Love As Always
Di Mario

willy zei

bij 50 ben je op de terugweg...

Medium Marianne zei


Beter later leven dan nooit geleefd te hebben ;-)

Rebbeltje ★ zei

40, 50 en 60 zo verleggen we steeds de jaren...

fotohanvogel.blogspot.com zei

Daar kwam ik pas 10 jaar later achter. Maar ach men is nooit te oud om iets te leren.
Goede zondag, zonder de zon.

Boerin zonder Naam zei

Deze had ik gisteren moeten weten! Mijn schoonzus werd 60 en had een bordje ophangen dat het kleven bij 60 begon. Toen iemsnd vroeg hoe dat kwam bleef ze het antwoord schuldig....... En hiet staat het gewoon!!

Mey zei

;-) Glas halfvol!!!

Anoniem zei

Goed om weten dat het pas begint op vijftig. Nu ja, we zijn daar al lang geleden voorbij gekomen, maar hebben toch nog de intentie om één en ander te beleven. Het leven wordt dus nog elke dag een beetje geleefd. Maar terugblikkend op de eerste vijftig jaren... we zouden zo opnieuw kunnen beginnen.

Kay ♥ zei

Daarom noemt men het een zoektocht naar zichzelf, eens aangekomen vindt men de stabiliteit in een leven. ♥

Pagina's