2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

24 jan 2015

Ik probeer niet te onthouden wat ik vergeten ben.

14 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

oefff .. gelukkig maar, want 't zou onbegonnen werk zijn! :-)))

fijn weekend, aaa!

Marjolijn. zei

Dat zou toch ook verloren energie zijn.
Mooie zaterdag.

klaproos zei

whaahahhaha aa, waar blijf je ze halen ik zou graag je werkwijze willen weten, loop je de hele dag met een notebloc rond :-)

Lutje zei

ik doe de moeite ook niet meer.....:o)

Anoniem zei

Je moet ook niet alles je willen herinneren toch?

gerdaYD zei

Zou dat wel kunnen? Bewust natuurlijk wel maar je onderbewuste slaat alles op Aatje en op een dag komt het misschien wel naar boven...

Walter zei

Tja, dat kan heel confronterend zijn; Wat heb ik gisteren eigenlijk allemaal gedaan?

Sjoerd zei

Dat lijkt me ook knap lastig

fotorantje zei

nee daar begin ik ook niet aan zeg :-)

Kay ♥ zei

Ik ben al zoveel dingen vergeten dat ik me niet kan herinneren wat allemaal ♥

Rebbeltje ★ zei

Gelukkig weet ik het niet meer wat ik moest onthouden...pffttt

Suske. zei

ik zou niet weten hoe er aan te beginnen.

Kati zei

En dat is veel tegenwoordig

joo-expo zei

ik ook niet....geen beginnen aan!

Pagina's