2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

9 jan 2015

Als je tachtig bent kan je gerust stellen dat je geen tachtig jaar meer leeft.

14 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Nee, en ik denk dat de meesten daar ook wel weer blij om zijn.
We zijn als mens niet ingesteld om 160 jaar vooruit te kunnen.

Op naar een mooi weekend.

Lutje zei

hopelijk toch nog 25 dan?

klaproos zei

lijkt me wel zo prettig:-)

gerdaYD zei

Jammer? Nee dat denk ik niet want met de jaren wordt je het moe de wereld steeds verder te zien aftakelen...

Sjoerd zei

Ik ben de 60 gepasseerd, ik maak me ook geen illusies dat ik 120 wordt.

Anoniem zei

Als het ooit lukt om tachtig te worden, zullen we best tevreden zijn. We hebben geen behoefte om dan verder te leven en stilaan af te takelen. Maar misschien leven we nog wel tachtig jaar verder in het denkbeeld van anderen. Je weet maar nooit hoe we zullen bijblijven na de dood.

Kay ♥ zei

Ik denk dat je bij 80 genoeg gezien hebt om het niet nog eens te willen herhalen ♥

willy zei

hopelijk haal ik de 80

Medium Marianne zei

Gelukkig maar, aan alles komt een eind, zo ook het leven.

De buurvrouw zei

Dat heeft toch nog nooit iemand kunnen vertellen.
Ik denk niet dat ik het dubbel van mijn leeftijd nu zal halen.
Fijn weekend A!

Rebbeltje ★ zei

Dat zeg ik bij 60 al ;)

Flavie zei

Ik hoop gezond en wel 80 te worden!

fotorantje zei

nee
gelukkig maar
hoe verschrikkelijk versleten zouden we ons dan voelen

Mey zei

Ach ja... het zou voor mij ook niet hoeven. Het is mooi geweest wanneer het mooi is geweest. Dat kan vroeg zijn of laat, maar het gaat zoals het gaat. Meestal dan, hopelijk.

Pagina's