2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

25 jan 2015

Er is zoveel van weinig.

17 opmerkingen:

Boerin zonder Naam zei

Hoe veel ongeveer??

Marjolijn. zei

Je hoeft niet veel te hebben om tevreden te zijn.
Fijne zondag.

Lutje zei

tja, dat ligt er aan bij wie, bij mij is weinig byna niks ;-)

gerdaYD zei

... en van weinig zoveel: weinig begrip, weinig verdraagzaamheid... noem maar op!

Sjoerd zei

Volgens mij is er meer van minder

klaproos zei

helemaal waar aa, zullen we delen :-)

Lies zei

Het zijn vaak de kleine dingen die het doen...
Lie(f)s.

Walter zei

Inderdaad, er is veel meer van veel.

Anoniem zei

Tja een mens overdrijft alles

willy zei

niet alleen van weinig....

gidsjoris zei

Dat is zo juist. Daarom ben ik zo tevreden.
Eindelijk ga ik mijn linkje op mijn nieuwe blog naar hier juist zetten.
Vrolijke groet,
Joris

Kay ♥ zei

Er is maar weinig nodig om gelukkig te kunnen leven.♥

Elisabeth zei

Weinig kan mij al heel blij maken ,het is maar wat je verwacht !!

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ja, dat zal ons nog wel eens opbreken.

די מריו zei

Dat kan ook genoeg zijn.

Love As always
Di Mario

merel zei

laten we van dat weinige dan maar genieten

Rebbeltje ★ zei

Een hele mooie deze waar je alle kanten mee op kan...

Pagina's