2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

23 dec 2012

Veel dingen omtrent de dood zijn geheimzinnig,
totdat we het achter de rug hebben dan weten we het.

11 opmerkingen:

DianaD zei

Dan weten we het inderdaad. Sterkte en kracht de komende tijd.

Lutje zei

ik krijg kippevel van mensen die de dood gezien hebben, het moet zo mooi zijn....

Marjolijn. zei

Toch hoef ik het voorlopig nog niet te weten.

Di Mario zei

Ik hoop dat ik voorlopig nog niet op een lijst voorkom.

Love As Always
Di Mario

Ann zei

Het blijft spannend tot op het eind.

merel zei

spijtig dat we het dan niet kunnen vertellen aan zij die achterblijven

heel veel sterkte nog en dat er met de kerstdagen (ook daarna nog) een sterretje zo vol van liefde een knipoog aan je geeft

Sjoerd zei

Ik weet er na de laatste dagen een stuk meer vanaf...

Agnès zei

Als achterblijver weet je dan nog niks, je weet alleen dat het definitief is-Agnès

Anoniem zei

Al kunnen we het, op het moment dat we het hebben doorgrond, niet meer door vertellen @->--

Han zei

Jammer dat je het dan niet meer kan vertellen.

willy zei

en dan zijn we er niets meer mee

Pagina's