2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

9 dec 2012

Een legende wordt je door op tijd dood te gaan.

15 opmerkingen:

DianaD zei

Voorbeelden zijn James Dean, Marilyn Monroe.

Ik heb het idee dat het alleen geld voor bekende mensen en niet voor gewone mensen.

Marjolijn. zei

Wat is op tijd?
Welk hoogtepunt?
Er kan altijd nog een nieuw komen.

Fijne zondag.

Lutje zei

Als er een bekend iemand sterft komt dat altijd op het nieuws, er zijn gewone mensen die meer dan hen gepresteerd hebben vindt ik dan persoonlijk, en die moeten nog betalen om in de krant te komen

Kati zei

Dat ligt er maar aan of je bekend genoeg bent

klaproos zei

dan maar geen legende

Ann zei

Ik wil geen legende worden :)

Sjoerd zei

Laat mij dan maar wat langer leven...

PS mijn site is vandaag off-line. Mijn provider, Stone-IS vindt dat ik teveel schijfruimte heb gebruikt, en heeft daarom de site off-line gehaald

Suske. zei

zoals de club van 27 ?

Kay ♥ zei

Oh dear,
toch ben jij dat!
al wil ik oprecht dat je nog lang in het leven blijft,
waar zou ik anders moeten gaan gillen .... Dag @-legendetje zie jou tomorrow ... ♥

willy zei

aan een legende komt ook eind, ik hou het hier liever wat langer uit...

Di Mario zei

Oke, dan ga ik dat maar niet redden....

Love As Always
Di Mario

merel zei

dan liever geen legende

merel zei

dan liever geen legende

Han zei

Na een poosje is men zelfs mijn legende vergeten.

curieuzeneuzemosterdpot zei

vóór je tijd, bedoel je? :-))

Pagina's