2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

12 dec 2012

Het is soms beter om van alles iets te weten dan van iets alles te weten,
en soms is het beter van iets alles te weten dan van alles iets te weten.
En soms is het beter om van niets te weten.

9 opmerkingen:

DianaD zei

Het is maar net hoe de omstandigheden zijn.

Ann zei

Zeker weten.

Lutje zei

ik doe op mijn werk altijd alsof ik van niks weet :o) thuis natuurlijk niet...

klaproos zei

van alles een beetje,
da's het best toch:-)

Kay ♥ zei

Mensen die van krommen haas gebaren hebben geen nota van de omstandigheden,
al vlug blijkt dan dat ze liever dat Iets niet weten.
Ik weet graag iets over Iets,
kan altijd interessant zijn.
Maar soms stak ik toch ook graag mijn kop in het zand ... liefs ♥

LUC zei

Inderdaad dat is zo !

merel zei

en dan ook nog weten wel weten goed is om te weten

sloeber zei

weet graag niks heb ik geen zorgen

Agnès zei

Ik ben een nieuwsgierig aagje en wil graag alles weten.. op weg naar mijn werk heb ik altijd Radio 1 aan... heel erg leuk al die achtergrond-info..op de tyijd dat je aankomt, ben je weer helemaal bijgepraat, maar of je het nu allemaal had willen weten achteraf......Agnès

Pagina's