2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

1 dec 2012

Theorie is dat het altijd nog op de praktijk aankomt.

9 opmerkingen:

DianaD zei

Een waanzinnig goed citaat. Ik kan er niets aan toevoegen.

Marjolijn. zei

Helemaal waar...!!
Fijn weekend.

Chantal zei

en zo leren we weer wat

Lutje zei

de praktijk vindt ik ook voornamer ;-) het zijn geen woorden maar daden

Di Mario zei

In theorie is dat wel zo.....

Love As Always
Di Mario

Agnès zei

Heel mooi geformuleerd...en het is helemaal waar...Agnès

Anoniem zei

Mja dat is waar, al moet men soms de noodzaak van theorie ook niet onderschatten hoor!

Kay ♥ zei

Vergissen is vrouwelijk?
aaaaargh ... daaraan ziede hoe hém hier denkt sie, nochtans zijn de vrouwen hem niet onbekend ah neeje.
In de praktijk komt het erop neer dat ik 1/10 dag mijn gat hef en dat hem op spinnenjacht trekt ...
ten titel van infoke:
aangepaste glaasjes zijn geen nieuwe bril, gij weet van niks.
Ik ga niet van mijn stoel donderen, maar er just goed opzitten en dat geSpinsel hier nog meer in de gaten houden.
Mah joeng toch, een paar uur is de Kat weg en dees muizeke danst op tafel. Nà

curieuzeneuzemosterdpot zei

gelukkig wel! :-))

't zou een saaie boel worden als we 't enkel met de theorie zouden moeten/mogen doen? :-)))

fijne zondag, aaa!

Pagina's