2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

7 dec 2012

Stel dat je in het hiernamaals een déjà vu krijgt.

14 opmerkingen:

Yvette zei

gaaf....heel beeldend!

DianaD zei

Zo van ik ben hier eerder geweest. Misschien is dat mogelijk, vooral voor degene die een bde hebben gehad.

Inspirerend citaat, top!

Marjolijn. zei

Dan haal ik alles in wat hier niet lukte.

Lutje zei

wie weet wat er ons in het hiernamaals nog allemaal te wachten staat....

Di Mario zei

Het zal je gebeuren...

Love As Always
Di Mario

Chantal zei

doordenkertje hoor

klaproos zei

mag komen van mij, ik heb er geen hekel aan :-)

merel zei

kon wel eens mooi zijn

Kay ♥ zei

Op dat moment zou ik niet miggenziften,
want als ik jou daar tegenkwam had ik een punt. Déjà-vu daar hebben we den @ ... zelfs daar kunnen we dan lol maken. Tot maandag en liefs ♥

Ann zei

Wat een mooie veronderstelling !

Sjoerd zei

Dat lijkt me erg slordig...

willy zei

ik denk niet dat ik ontgoocheld zou zijn...

maar de vraag zal zich daar niet stellen, vrees ik

Han zei

Zou dat mogelijk zijn, dan kan het hiernamaals toch nog spannend worden.
Goed weekend!

fotorantje zei

dan weet je dat reïncarnatie bestaat

Pagina's