2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

18 sep 2015

Zie mijn gelaat en je ziet mijn leven.

11 opmerkingen:

די מריו zei

Kijk in de ogen en je kunt de afspiegeling zijn van het leven.

Love As Always
Di Mario

Walter zei

Op mijn gelaat is niet alles te zien. Ik gebruik Nivea.

gerdaYD zei

Dat heb je goed verwoord Aatje, elke rimpel vertelt zijn eigen verhaal, je moet het alleen maar kunnen lezen...

Lies zei

Ogen, spiegels van je ziel...
Lie(f)s.

Kay ♥ zei

Een gelaat is een schilderskunst,
elk lijntje van verdriet,
elke rimpel van zorgen
elke plooitje van een lach,
wordt zo mooi en reeël weergegeven.

Rebbeltje ★ zei

Klopt helemaal voor ieder lachrimpeltje

Medium Marianne zei


Liever een doorleefd gelaat met sporen dan een perfect gelaat zonder leven ;-)

Fijn weekend Aatje

Sjoerd zei

Vooral als je wat ouder wordt...

willy zei

je moet het wel kunnen interpreteren

fotorantje zei

rimpeltjes en ogen vertellen veel
achter een lach kan zich veel verschuilen

Mirjam Kakelbont zei

Deze is zeker op mij van toepassing!

Pagina's