2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

17 sep 2015

Hij die zoekt, en weet dat het er is, zal blijven zoeken,
ook al weet hij dat hij het misschien nooit zal vinden.

9 opmerkingen:

De Boerin zei

Gisteren gezocht..... en gevonden!!!!!

די מריו zei

Sommige dingen moet je ook niet willen vinden.

Love As Always
Di Mario

gerdaYD zei

Zoals DIOGENES DE CYNICUS (404-323 v. Chr.) het al knap verwoordde: "Ik zoek een mens". Noch hij, noch ik hebben die ooit gevonden...

Lies zei

Of toch... opgeven...
Lie(f)s.

Sjoerd zei

Ik heb jarenlang gezocht naar een pas die ik was kwijtgeraakt. Toe we later een kast moesten afbreken en verplaatsen bleek het aan de onderzijde van de lade in die kast te zitten. Ik had uiteraard al lang weer een andere pas (met boete, toen nog)

willy zei

wie zoekt, die vindt..zegt men in de volksmond

Mirjam Kakelbont zei

Precies! En zo probeer ik er ook altijd de moed in te houden.
Lieve groet

Kay ♥ zei

Toen ik moe was van zoeken, leerde ik vinden.:-)

Rebbeltje ★ zei

Soms is het beter niet te zoeken en wachten tot het op je pad komt

Pagina's