2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

9 sep 2015

Een toekomst is er, de vraag is of jij daar deel van uit maakt.

12 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

dàt zal de toekomst uitwijzen! ;-)))

antony zei

toekomst hebben we allemaal moeten gewoon soms even door zetten dan komen we er wel uit denk ik zo
groetjes antony

Marjolijn. zei

Dat hopen we natuurlijk allemaal, maar de tijd zal het leren.

Lutje zei

ik hoop en denk dat wel...

די מריו zei

Ik ga er vanuit.

Love As Always
Di Mario

Lies zei

Da's een vraagteken...
Lie(f)s.

Satoriwoman zei

nu wel, van de toekomst.

Kay ♥ zei

Waar het ook stopt, het verleden hebben we zeker gehad
de toekomst kunnen we niet kiezen
als we de dag van vandaag maar niet verliezen
kan het mooi verdergaan ♥

Sjoerd zei

Ik hoop daar nog een aantal jaren te mogen verblijven...

Medium Marianne zei

De toekomst is er vandaag nog niet, maak daarom er ook nog geen deel van.

Rebbeltje ★ zei

Zolang jij spinsels plaatst denk ik van wel ;)

willy zei

ik hoop van wel

Pagina's