2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

30 sep 2015

In een dorp wordt minder geroddeld dan in een stad, want iedereen in het dorp weet het al meteen, voor je het weet……

10 opmerkingen:

Sjoerd zei

Roddelen is iets rondbazuinen wat eigenlijk niemand wil weten...

gerdaYD zei

In mijn stroatje zijn 't allemaal komeren
Alles wat er doar gebeurt
Niemand die kant er passeren
Of ze worden gekierd en gekeurd
Deur de spleten van ulder gordijnen
Worden de moaten gepakt
Mee een wijf of tien hen z' het al gezien
En ze weten alles bovendien
Over liefde en geld
Wordt er veel gekweld
In mijn stroatje wordt alles verteld (...)
© Walter De Buck

Probeer dàt maar eens te ontcijferen Aatje! *wink, big smile*

Lies zei

Dat is niet alleen in een dorp... !
Lie(f)s.

Kay ♥ zei

Laat uw reputatie niet aan het toeval of aan roddels over; het is het kunstwerk van je leven, en je moet het bijspijkeren, aanscherpen,
en het tentoonstellen met de zorg van een kunstenaar .( R. Greene)

Mirjam Kakelbont zei

Met de buren in de straat waar ik in Rotterdam woonde had ik meer contact dan met de mensen hier in ons dorp. De meeste dorpsroddels gaan dan ook aan mij voorbij...
Lieve groet

Rebbeltje ★ zei

Geloof niet dat dat klopt...in een dorp kent men elkaar dus wordt er meer geroddeld
En idd de buren weten eerder dan jezelf wat er loos is haha

Elisabeth zei

En de buitenstaanders weten altijd veel meer dan jij zelf weet .Zo ''leer'' ik nog eens iets over mezelf haha !!

Anoniem zei

Eigenlijk is het in de stad zo, dat mensen elkaar minder kennen en daardoor ook minder over elkaar gaan rondbazuinen. In een klein dorp echter, kent iedereen zowat iedereen en is men dan ook vlugger geneigd om weetjes verder te vertellen, ook al weet men niet eens of de feiten al dan niet stroken met de waarheid. Maar het feit, het als eerste te kunnen roddelen, is voor velen van levensbelang.

Suske. zei

Ik roddel niet, ik vertel alleen maar feiten over bepaalde personen.

די מריו zei

Een stad is toch niet meer dan een paar kleine dorpen aan elkaar geplakt.

Love As always
Di Mario

Pagina's