2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

4 feb 2015

Het is het egoïsme van anderen waar we een probleem mee hebben,
meestal omdat het ons niet aangaat.

11 opmerkingen:

gerdaYD zei

Tja, eigenlijk ga ik niet helemaal met jou akkoord Aatje, het egoïsme van een ander gaat ons wel degelijk aan... kijk maar eens hoe nonchalant men met het milieu omgaat onder het mom van: als Ik maar plezier beleef (om bijvoorbeeld de straten met zwerfafval te verontreinigen).

Sjoerd zei

zodra egoïsme afgunst wordt valt het pas echt op.

satoriwoman.wordpress.com zei

ook ik ben het niet 100% eens met je.
zo vaak dat er gewoon niet gebeurt wat je wil, en dat je dan de ander een egoïst noemt.

Garfjeuh zei

Ik denk dat ik het ontzettend moeilijk heb met het respectloos gedraag van velen. Dat is wat mij meest stoort, denk ik.
Groetjes en leuk om hier te lezen.

Kay ♥ zei

" Het egoïsme van vele mensen is onschadelijk omdat ze toch niets te geven hebben."

Medium Marianne zei


Egoïsme is een karaktereigenschap,
niet het ware wezen van de mens. Vandaar de meesten ook moeite hebben met egoïsme.

willy zei

ergens zijn we allemaal een beetje egoïst toch....

gidsjoris zei

In ieder geval een doordenkertje.

Rebbeltje ★ zei

Helemaal niks...verander de wereld en begin bij jezelf

Merel zei

Zou iedereen niet ergens een herl klein beetje egoïsme in zich hebben al is het maar een heel herl heel klein beetje

ria zei

egoïsme, van gelijk wie, is altijd verkeerd.

Pagina's