2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

11 feb 2015

Alleen de mens wil weten hoe laat het is, behalve wanneer het voor hem te laat is.

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

We leven nu eenmaal op tijd...

Kay ♥ zei

Tijd is mijn vriend niet, tijd liet me al dikwijls in de kou staan, daarom draag ik zelden een horloge, ik heb het niet op tijd ... maar dat wist je al.♥

Medium Marianne zei

Zo dat is een doordenkertje waar de meesten niet bij stil staan.
Tijd is een aards begrip, gevoel kent geen tijd

willy zei

dan hoeft het niet meer...

Happy Hulk zei

"Jullie Hollanders hebben horloges", riep ooit een Surinamer tegen mij, "maar wij hebben de tijd"!

Rebbeltje ★ zei

Leef grotendeels zonder de klok en dat bevalt me prima...

gerdaYD zei

Tijd is relatief... De algemene relativiteitstheorie werd voorgesteld door Albert Einstein in een serie lezingen voor de Pruisische Academie van Wetenschappen in 1915.
Deze theorie vertrekt van het postulaat, dat waarnemers die zich in rust in een gelijkmatig zwaartekrachtsveld bevinden, gelijkwaardig zijn met andere waarnemers die een constante (uniforme) versnelling ondervinden.

Pagina's