2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

3 feb 2015

Er zouden veel mensen niet mogen doen, wat ze wel mogen doen.

12 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

andersom ook! ;-))

Lutje zei

neus zegt het ! zo denk ik er ook over

gerdaYD zei

Maar één iemand mag dat wel, en dat ben jij Aatje!

klaproos zei

ik geloof dat ik deze op me in moet laten werken vandaag :-)

Walter zei

..ik heb me erbij neergelegd...

Kay ♥ zei

Dat is het hem nu,
doe je wat krijg je kritiek,
doe je niks ook.
Maar mij nu de les laten spellen die tijd is voorbij, een beetje assertief in deze tijden moet je kunnen, al is er soms lef voor nodig.
Maar na een paar keer lukt dat aardig, en de mensen waarderen een mens meer die een mening heeft, als het maar beleefd blijft nietwaar.
Maar omdat zoveel mensen doen wat eigenlijk niet zou mogen, zijn er regels om ze te breken.
Maak jij het een mens op dinsdag moeilijk joh.
We doen dus lekker wat eigenlijk niet mag, wie zou ons tegenhouden he? hehe ♥

Medium Marianne zei


Wat mag wel en wat mag niet dat voor iedereen weer anders is of geldt ;-)

Elisabeth zei

En dat zal wel altijd zo blijven

De buurvrouw zei

Het is toch nooit goed :-)))))

Lies zei

Meestal weten ze 't...
Lie(f)s.

Rebbeltje ★ zei

Mogen of niet mogen...ze doen het zowiezo wel.

Mey zei

Haha, mooie doordenker A!

Pagina's