2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

18 feb 2015

De meeste mensen leven slechts een paar minuten
en sommige gelukkige een paar uur,
voor de rest ben je aanwezig.

8 opmerkingen:

Mey zei

Bij deze schiet mij meteen de vers van Toon Hermans te binnen.

"De ene mens leeft maar een jaar of zeven.
De ander honderd en geen centje pijn.
Soms denk ik - als ik nadenk over het leven - ik had ook die van zeven kunnen zijn."

Met jouw gedachte erbij genomen... vaak heeft zo iemand van zeven toch heel intens geleefd.

gerdaYD zei

Tja lief Aatje, je kan het je soms afvragen of de meeste mensen wel echt léven hé... of gewoonweg een leven hebben.

Kay ♥ zei

We zitten op de weg van het geluk, niet naar het geluk.
We hebben niet altijd de keuze om met stip op 1 te staan ;-)

Rebbeltje ★ zei

haha ja ik ben nu even aanwezig...maar ga dan weer leven

Medium Marianne zei


Iedere dag in het HIER en NU, is een bewust leven beleven.

willy zei

zo zou ik niet door het leven willen gaan

Sjoerd zei

Alle herinneringen samen is je leven...

Elisabeth zei

Ach ja als ik geluk heb mag ik ''bestaan''

Pagina's