2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

12 jun 2014

Vroeger waren we beschaafd of onbeschaafd,
tegenwoordig beschaafd onbeschaafd.

10 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

normen vervagen ..
hoe lang nog? vraag ik me af.

gerdaYD zei

Daar zit beslist wat in, jij hebt knap verwoord wat ik me soms ook afvraag!

gerdaYD zei

Daar zit beslist wat in, jij hebt knap verwoord wat ik me soms ook afvraag!

Lutje zei

hahaha, hoe kom je derop maar je slaat de nagel wel op z'n kop

Merel zei

Ik ben er weer we waren bij onze zoon en vriendin en dat was genieten

ria zei

velen toch,
de zogenaamde vrijheid
en het recht van vrije meningsuiting.

ria

Medium Marianne zei


De wereld is nog maar weinig beschaafd met beschavingen,
en daar moeten we het maar mee doen.

Kay ♥ zei

De ouderen hebben moeten leren assertief te zijn in de maatschappij,
de jongeren doen maar aan, brutaal en onbeschoft,
nochtans zijn hun ouders nu de middenste generatie en anders opgevoed, en toch ...
vrije liefde, vrij woord, vrij leven,vroeg of laat bekopen ze dat !
ik in mijn geval haat onbeschoftheid, ♥

willy zei

de tijden veranderen, de normen ook

Rebbeltje ★ zei

Ruwe bolster blanke pit...ook ongeschaafd

Pagina's