2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

10 jun 2014

Soms wel
soms niet
daartussen…. soms…

15 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

tja .. soms ..
soms is soms te veel
en soms is soms veel te weinig! :-))

Marjolijn. zei

Ja soms.... maar altijd komt het wel weer goed.
En vandaag gaat de zon ook wel weer schijnen.

Goede start weer met de arbeid.

Lutje zei

de gulden middenweg?

gerdaYD zei

... en ik hoop dat alles wat daartussen valt goéd voor jou zal zijn Aatje! Blijven dromen hé, en heel misschien zullen al die dromen daadwerkelijk uitkomen...

Sjoerd zei

soms is het gewoon genoeg.

klaproos zei

tja, dat soms hé, dat kan eigenlijk altijd wel :-)

Kay ♥ zei

Soms vraag ik mij af:
waarom soms mij overkomt,
waarom soms mij niet spaart
maar als ik dan soms
een vriendelijk gebaar
of soms een lach hoor
weet ik dat het leven soms
een voorpretje heeft,
of soms de tijd ons niet spaart
maar soms vindt je iemand
die je Altijd begrijpt
en soms in de hoek op een uitleg wacht.
K die soms! die A wil rammelen groet ♥

Merel zei

En zo zijn er veel soms-en

די מריו zei

Als er maar iets is.

Love As Always
Di Mario

Medium Marianne zei


Heel soms... ;-)

willy zei

soms.. schiet een blinde wel eens een kraai

Suske. zei

ik vrees van niet !

Ann zei

Tussen wel en niet

Lies zei

'k Vind de juiste reactie niet... Ook niet een dag later...
Lie(f)s.

fotorantje zei

t is twijfelachtig

Pagina's