2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

14 jun 2014

Waar is waar ?

16 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

daar waar daar daar is??

gerdaYD zei

Is het waar dat de wereld rond is
Dat het ongezond is als je rookt
en drinkt?
Is het waar dat honing zoet is
Dat een liedje goed is als het
nooit bezinkt?

Is het waar dat de liefde warm is
Dat een rijke arm is als-ie z`n geld
verspeelt?
Is het waar dat de deler lacht en
Dat-ie onverwacht de kaarten beter
deelt?

`t Is het spel aan de bar
Maakt mijn hoofd in de war

Veel te laf, veel te nuchter
Om te zien wat waar is en wat niet
Veel te laf, veel te dronken
Om te zien wat zwaar is en wat niet

Is het waar dat de hartstocht rood is
Dat een leven groot is als het
wordt geleefd?
Is het waar dat de duivel echt is en
Dat het onterecht is als een mens
niets heeft?

Is het waar dat de zondvloed nat is
Dat er altijd wat is, ook al doe je
niets?
Is het waar dat een auto vies is
Dat een wijs advies is: neem voortaan
de fiets?

Wat doet mijn hoofd op de bar?
Maakt mijn haar in de war (...)
© Blof

*wink, big smile*

Lutje zei

waar-------?
daar!

Medium Marianne zei


Hier en daar :-)

fijn weekend

ria zei

denk je?

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Waar je waar voor het laatst hebt achtergelaten. Daar is allicht waar.

Lies zei

Af en toe héél moeilijk...
Lie(f)s.

Sjoerd zei

waar is wijd weg.

Vanessa zei

'Wat' is waar? heb ik me al dikwijls afgevraagd....
Misschien eerst nog verder zoeken naar 'waar' :-)
Fijn weekend,
groetjes, Vanessa

Kay ♥ zei

Hier is't te doen hier en nu,
dat is waar ge moet zijn ;-)

willy zei

daar, zou ik zeggen

Annet zei

Ha A :)

Waar is waar het is.

Op raadselachtige wijze ben ik hier Corrie....pfffft....

Annet zei

Nee toch Annet:)

די מריו zei

Waar is daar, waar daar waar is.

Love As always
Di Mario

fotorantje zei

misschien hier?
maar of dat waar is
ik weet het nier

Wil/Zizy zei

HIERO! :-)

Pagina's