2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

21 jun 2014

De huidige tijd is niet meer van deze tijd.

8 opmerkingen:

Sjoerd zei

Dat idee had ik ook al een tijdje...

Kay ♥ zei

Elke dag is de toekomst,
elke dag is Anders!

K die der nu van door moet hugt nog eens flink die A en tot ...

miste mij echt ??? :p

gerdaYD zei

Wat een doordenker! En eigenlijk gaat het een beetje mijn petjes te boven, dom blonjhe -euh- grijsje dat ik ben hihi.
Fijn weekend jongen, dit is een tegenwoordige tijd waarvan je moet genieten!

satoriwoman.wordpress.com zei

Tja, wat staat daar nou? Ik denk niet dat ik het vat.
Ik zag laatst op straat geschreven:
"door rood rijden is zo 2012" moest ik om lachen, maar van welke tijd is dat nou?

klaproos zei

:-) wat ben je toch vindingrijk a:-)

Medium Marianne zei


Het ligt eraan in welke tijd je het bekijkt ;-)

Lutje zei

tja, nu is als ik dit typ is het al voorbij en we zijn alweer een paar seconden verder, wat is tijd....

merel zei

die is inderdaad al weer voorbij voor je het goed en wel beseft

Pagina's