2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

7 mrt 2013

Het word pas ons probleem als wij het een probleem vinden.

10 opmerkingen:

DianaD zei

Als je overal een probleem van maakt heb je geen leven.

Kay ♥ zei

Problemen zijn er om opgelost te worden. Al is dat niet altijd evident. Maar kijk met jou heb ik Geen probleem, dus dat is als een lichtpuntje in mijn dag.

OT: de D ... maakte bij mij wel een heel opmerkelijke maar treffende vergelijking.
Vanaf nu ben jij het a-tje op de springveer ofte ressorke hehe ;-)

see u ♥

Lutje zei

sommige mensen maken van alles een probleem, gewoon vastpakken en uitvoeren en we zien wel

klaproos zei

ik wilde het maar lekker langs mijn broekspijpen laten afzakken :-)

Happy Hulk zei

Nee,
Problemen VINDEN heeft met verwachtingen te maken.
En ik verwacht niets meer!

Sjoerd zei

Problemen ken ik niet, alleen uitdagingen.

willy zei

soms maken we er te vlug een probleem van...

Kay ♥ zei

Re op Re :
wij hebben wss meer last van het jojo-effect,
maar dat heeft alleen te maken met de koekjesdoos :-)
tot een dezer he ... ném

max zei

problemen verdwijnen soms zomaar zoals gekomen niet altijd maar toch....

Suske. zei

zonden problemen is het voor de meesten eentonig.

Pagina's