2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

8 mrt 2013

Als ik vroeger had geweten dat ik later
zonder moeite een grote idioot zou worden
had ik er niet zoveel moeite voor gedaan.

9 opmerkingen:

DianaD zei

Volgens mij hoeven sommigen er ook niet erg hun best voor te doen.

Marjolijn. zei

Soms kunnen dingen vanzelf gaan.

Op naar een mooi weekend..!!

Ann zei

Hahaha - dat vind ik een hele goeie !
Het gaat ook gewoon vanzelf hé.

Lutje zei

hahaha, tja :o)

Di Mario zei

Hahahaha, deze is mooi, die moet ik maar eens zien te onthouden.

Love as Always
Di Mario

Sjoerd zei

Tsja, je kunt niet alles hebben...

klaproos zei

:-)
me to :-)

willy zei

dat gaat vanzelf hoor...

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ja, jammer dat ik het toen niet wist.

Pagina's