2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

3 mrt 2013

De meeste tijd van het leven is overleven.

7 opmerkingen:

DianaD zei

Oh maar we genieten ook nog wel hoor.

Happy Hulk zei

Ja, dat geldt zeker voor mij!

klaproos zei

nou zo zie ik dat helemaal niet hoor, als dat zo was had je elke dag strijd...

och arme....

Di Mario zei

Niet als het over het leven gaat.

Love As Always
Di mario

christiene zei

nou dat zie ik niet zo..
de mooiste dingen zie met je kop boven water!

Kay ♥ zei

In de perfecte hoofdrol een A,
die elke dag tracht te overleven, hij doet dat goed ondanks de vele zorgen. Als hij dan een minuutje heeft om te gaan spieken bij de bijrol, overleeft hij ook ... soms de lach, soms het Onweer maar
K-tje is nooit veraf A-tje, gun mij even een moment. Je weet wel waarom ... er wordt aan gewerkt.
Maar hier helemaal van het toneel verdwijnen doe ik niet, want hier wil ik altijd een Bisnummer ... ofte bij D ... hehe ;-)

see u ♥

fotohanvogel.blogspot.com zei

We overleven het wel. ;)

Pagina's