2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

19 mrt 2013


Het voelt als verloren
ik kan je niet meer aanraken
zoals de wind, die er toch is

is er veel dat ik niet kan aanraken
ik weet nu dat jij
er altijd ergens zal zijn
En toch voelt het als verloren.

 

15 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

verloren?

je bent er alleen maar rijker door geworden!

hoe kun je dat dan als 'verloren' bestempelen??

DianaD zei

Deze tekst had gisteren wel in mijn in memoriam voor mijn vader kunnen staan.

Anoniem zei

@->--

Marjolijn. zei

Iemand moeten missen, voelt altijd als verloren.

Di Mario zei

Logisch, maar ze zijn altijd in je hart.

Love As Always
Di Mario

Lutje zei

iemand die in je hart zit is niet verloren, dat zit dieper in je dan je zelf weet

Sjoerd zei

Een leven lang echt, nu alleen nog maar herinneringen... Dat geeft idd een gevoel als verloren

klaproos zei

sommige dinge leven voort in je gedachten a

Anoniem zei

ja dit is prachtig geschreven en zo troostvol.MOOI

Kay ♥ zei

Het omarmt je nog elke dag,
als die wind, met vleugels trillend als van een vlinderkind,
in gedachten steeds bij jou,
niet verloren maar bewaard in een speciaal hoekje van je hart.

Tot straks♥
toelichting @ D'sea ;-)

willy zei

een pakkende tekst...

Kay ♥ zei

ooit komt mijn moment he
dan ga je moeten hossen, als de kort gestel jouw kant opkomt
mss met gestyeld haar,
om je dan van een echte ragenbol van katoen te geven.
Waarom ik weer he ;-)

LUC zei

Zelfs na dertien jaar kan ik er nog niet over !

fotohanvogel.blogspot.com zei

Maar de wind kan je er weer aan herinneren!

Wil/Zizy zei

HOE MOOI! tranen in mijn ogen.. Ik hoop zo dat het waar is wat sommige mensen beweren.. dat je elkaar ooit weer tegenkomt.. dan zou het je wat nu als verloren voelt weer terurgevonden hebben.. hoe mooi zou dit zijn,
liefs.

Pagina's