2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 sep 2012

Wat in het verleden een drama was, wordt in de toekomst bekeken als een klucht.

12 opmerkingen:

DianaD zei

Dat geeft maar weer aan dat je alles moet relativeren.

Lutje zei

maar goed dat we der achteraf om kunnen lachen....

klaproos zei

soms wel ja:-)

willy zei

of de relativiteit der dingen

Chantal zei

ik weet het niet zo zeer

Kay ♥ zei

Idd @-tje
om veel dingen kan ik nu lachen
slechts enkelen doen nog pijn
maar alles in acht genomen heeft alles zo zijn plaatsje gekregen.

Di Mario zei

Zo zie je maar dat de soep niet zo warm gegeten wordt als hij wordt opgediend.

Love As Always
Di Mario

LUC zei

Mmmh , sommige dingen toch niet hoor !

Kati zei

zelfs in het heden nog wel eens

antony zei

ja dat kan kloppen hoor als je eens wat verder van je problemen weg kijk zie je vele mogelijkheden
groetjes antony

Anna zei

Dat is ja!

sloeber zei

ik wou dat ik dat kon hoor

Pagina's