2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

25 sep 2012

De mens bepaalt niet het lot, het lot bepaalt wel de mens.

12 opmerkingen:

DianaD zei

Of alles bepaald is dat weet ik zo nog niet, we hebben altijd nog de vrije wil.

LUC zei

Gelukkig weet ik niet wat het lot met me doet !

Marjolijn. zei

Gelukkig regel ik ook nog een hele hoop zelf.

Di Mario zei

En je kunt ook nog bepalen of je dat veranderd.

Love As always
Di Mario

Lutje zei

het lot heb je zelf ook wel in de hand vindt ik

klaproos zei

klopt. maar je kan het keren :-)

Kay ♥ zei

@-tje: eigenlijk wil ik het lot niet geloven
maar ik kwam hem al zo dikwijls tegen. Mss is het toch allemaal zo bepaald ik weet het niet.
Wat ik wel weet is dat het leven vol zit
van tekens en aanwijzingen alsof je in een glazen bol kijkt.
Kay die soms een exentriek trekje heeft groet met ♥

Chantal zei

het lot moet niet alles bepalen, je kunt het lot beïnvloeden door wat je er mee doet als het je overkomt

antony zei

jep dat is zo een geluk ook want anders niet leuk geweest gewoon leven gelijk we leven
groetjes antony

Han zei

Dus je hebt niet je lot in eigen hand? :)

sloeber zei

ja soms moet je lot maar eens beveechten

Agnès zei

Daar zijn we nog niet helemaal uit...het schijnt dat je een draai aan het lot kunt geven...Agnès

Pagina's