2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

30 sep 2012

Hoe kunnen we anders zijn dan dat wat we zijn ?

14 opmerkingen:

DianaD zei

Ik wil niet anders zijn, ik wil graag mijzelf blijven.

Lutje zei

dat ligt aan de mensen die bij je zijn, als die ook niet echt zijn....

Chantal zei

je moet trouw blijven aan wie en wat je bent

antony zei

denk niet dat anders kunnen zijn je ware aard komt altijd boven denk ik
groetjes antony

Agnès zei

Er kan altijd wel weer iets verbeterd worden...Agnès

Di Mario zei

Van mij hoeft het niet, ik blijf wel mezelf.

Love As Always
Di Mario

Ingelien zei

we kunnen niet anders zijn dan we zijn want wie dat probeert, valt ooit uit de mand!

willy zei

je ken er wel heel wat aan doen..

maar je hoeft wel jezelf te blijven

Anna zei

Hum vind ik echt wel een nadenker hoor! Wil je überhaupt wel anders zijn dan diegene die je bent... @->--

sloeber zei

moeten we anders zijn ?

Suske. zei

moeilijke vraag of is het een strikvraag ?

fotorantje zei

ja anders zijn dan dat je bent is niet vol te houden

Kati zei

Nou kijk dat bedoel ik nou net! Onmogelijk dus! En tóch zijn er mensen die vinden dat je niet kunt of mag zijn wie of hoe je bent, typisch toch!?

Linda zei

We kunnen niet anders dan ons zelf zijn.
Anderen kunnen van mening zijn dat we niet onszelf zijn, maar dat is vanuit hun standpunt.
Vanuit onszelf, zijn we altijd onszelf, mét onze goede kanten en tekortkomingen. Wie anders zouden we zijn?
Maar soms wordt er van mensen méér verwacht dan 'mens-zijn'. Jammer toch?

*heerlijk gespinsel, telkens weer*

Pagina's