2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

30 sep 2012

Je word geboren met niets, je sterft met niets, wat heb je nodig, niets.

7 opmerkingen:

DianaD zei

Een beetje geld om van te leven is toch niet te veel gevraagd?

Lutje zei

tussen die leefperiodes heb je zeker wat nodig anders overleef je niet...

Marjolijn. zei

In de tijd van leven, graag voldoende om te leven, daarna hoef ik niets meer.
Fijne zondag.

klaproos zei

daar kan ik me helemaal in vinden :-)

Sjoerd zei

Van niets kun je niet leven, dus minimaal wat te eten om van niets naar niets te gaan.

Han zei

Een hele berg survivalpakketen. ;)

willy zei

at laatste klopt niet , je hebt heel wat nodig

Pagina's