2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

21 jun 2012

Doe dingen voor jezelf, niet om complimenten te krijgen van anderen, want daarop kan je lang wachten.

13 opmerkingen:

LUC zei

Ollie's blunderboek maak ik voor mezelf ! Ben blij dat ik leuke reacties krijg , maar daar doe ik het niet voor ! Vreemd gisteren kon ik niet op jou blog !

DianaD zei

Kritiek weet men altijd te uiten maar een compliment maken is moeilijk. En inderdaad doe het voor jezelf, en laat je ego niet streven naar complimenten.

klaproos zei

als je het daarom doet,
ben je fout bezig:-)

klaproos zei

jij bent trouwens geniaal bezig met je spreuken en uitspraken:-)

Han zei

Klinkt een beetje vreemd maar, ik doe alles omdat ik het leuk vind.

Di Mario zei

Vaak als je het niet voor de complimenten doet wordt je overladen met complimenten.

Love As Always
Di Mario

Marjolijn. zei

Doe ze voor jezelf, dat is het belangrijkste.
Alles wat er bij komt is mooi meegenomen.

Ann zei

Mijn complimenten voor deze mooie en wijze zin!

willy zei

en soms komen er complimenten uit een onverwachte hoek..

Chantal zei

ik spreek uit ervaring, niet iedereen is complimenteus

Lutje zei

ik geef graag complimentjes en krijg er ook graag, iedereen die me kent weet dat......

Billy zei

het is dom om complimentjes als doel te stellen, maar die zijn natuurlijk altijd meegenomen... ;-)

off topic: bedankt voor je reactie op mijn log, altijd welkom!

Kati zei

Ja dat kan wel zo zijn, maar toch... als ik geen reacties krijg op mijn korte verhalen (die voor mij t belangrijkste zijn op mijn blog) dan baal ik daar toch wel een beetje van! :D En ik weet ergens wel dat je gelijk hebt dat dan ook wel weer.. ;-)

Pagina's