2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

19 jun 2012

Wanneer je een warm buffet twee uur laat staan heb je vanzelf een koud buffet.

14 opmerkingen:

DianaD zei

En nadat je jezelf uitgehongerd hebt wil een koud buffet er ook wel in.

Lutje zei

zo kan je je etentje ook uitbreiden van warm tot koud buffet....

klaproos zei

whahahaahhahaha
of ze daar zo blij mee zullen zijn??

Yvette zei

heerlijk...dank je wel
ik zit hier heerlijk te grinneken.
dagdag

willy zei

dat is een mooie...

meestal krijg je wel eerst koud en dan warm buffet..

LUC zei

Nou dan heb ik liever een echt koud buffet !

Sjoerd zei

Ach, maken ze zo een koud buffet...

Kati zei

Honger maakt rauwe bonen zoet

Kay ♥ zei

Alles is beeldspraak A-tje
maar daarom nog geen poëzie
al hou ik er wel van woorden te schikken.
Die gekte is mij enkele jaren overkomen en van toen af aan
ben ik niet verantwoordelijk voor mijn daden.
Enne ne goeie kouwe pla ( koude schotel) gaat er ook wél in.
My dear A ik zal uw wijze opmerkingen wel missen maar ik zeg graag tot ziens en niet goodbye.

Het beste A-tje en tot later ♥

Suske. zei

en na drie uur ?

Ann zei

en dat zonder te moeten blazen.

Anna zei

Maar of het even lekker zal zijn als een koud koud buffet ;-)

christiene zei

warm of koud verschil van smaak moet er zijn.

curieuzeneuzemosterdpot zei

yep, en al is het vegetarisch, de beestjes komen er vanzelf in! :-))

Pagina's