2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

23 mrt 2013

We zoeken ons leven naar antwoorden
over waar we hierna naar toe zullen gaan,  
maar volgens mij willen we helemaal niet weten
waar we hierna naar toe gaan.

9 opmerkingen:

DianaD zei

Nu ik ga er ook mijn hoofd niet over breken, want ik kom er toch niet uit.

Marjolijn. zei

Het blijven ook gissen, er is nog niemand even terug gekomen om het even te vertellen.
Fijne zaterdag.

די מריו zei

Nou ik denk dat ik wel weet waar ik kom te liggen zo ongeveer...

Love As Always
Di Mario

klaproos zei

het maakt me ook hélemaal niet uit:-)

Anoniem zei

Nou nee, niet echt!

Happy Hulk zei

Ik wil dat heel graag weten?
Maar voorlopig GELOOF ik het waar ik heen ga.

Lutje zei

ik zoek daar eigenlijk niet achter, dood is dood volgens mij

Kay ♥ zei

Neen, en ik hoop dat elders het beter mag gaan,
in alle rust en vrede, maar wat er met mij gebeurd hoef ik nog lang niet te weten.
Liefs ♥

Wil/Zizy zei

Ik ben daar nog niet uit.. soms wel en soms niet ;-)

Pagina's