2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

30 jan 2016

Kijk s'morgens niet te goed in de spiegel, wat je ziet kan je niet altijd bevallen.

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Haha.... dat overkomt me regelmatig.
Fijn weekend Atje.

Lies zei

Op dat moment ben ik gewoon zo... !?
Lie(f)s.

willy zei

dat valt nogal mee

Kay ♥ zei

Haar recht en piepogen bedoel je dat? maar zolang de spiegel niet barst, niks aan het handje ;-)

Sjoerd zei

Ach, ik ben dan toch niet wakker...

Rebbeltje ★ zei

Valt wel mee hoor ;)

Elisabeth zei

Ach zolang ik mijn bril niet draag durf ik nog wel te kijken,dan is een mistige wereld niet zo erg .

Medium Marianne zei

Het is altijd goed wat ik iedere morgen zie in de spiegel omdat ik mezelf zie ;-)

Mirjam Kakelbont zei

Hoe ouder ik word, hoe minder het me bevalt. Toch vind ik ouder worden niet erg. Er komt veel innerlijk moois voor terug!
Lieve groet

fotorantje zei

dan zeg ik gewoon 'foert, t is wat het is' :-)

Pagina's