2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

6 jan 2016

Ben je van de schrik bekomen, …..de nachtmerrie's komen later.

12 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

oei .. dat is erger, aaa!

maak er dan maar snel een daghengst van! ;-))

gerdaYD zei

Eerst even dit: dat was een leuke op mijn blog, ik heb wel eerst even de vertaling ervan moeten opzoeken. En hihi, nee, hij is geen familie van mij. Ben jij de Zweedse taal machtig dan? Wow!

En dan over je weer knappe wijsheid: zo is het, dat mocht ik al aan de lijve ondervinden, jij ook?

Garfjeuh zei

Ik heb jammer genoeg vaak slechte dromen.
Fijne dag en gelukkig Nieuwjaar.

Kay ♥ zei

Ik ben niet bang van een kwade droom, het licht zal later alles opklaren ;-)

Elisabeth zei

Helemaal waar deze !

Sjoerd zei

En die nachtmerries blijven zich vaak ook nog herhalen.

Medium Marianne zei

Misschien een nachthengst nemen, die jaagt minder schrik aan ;-)

Suske. zei

Soms zijn die nachtmerries gewoon realiteit.

Yvette zei

Echt wel!

Marjolijn. zei

Dat is soms helemaal waar, gelukkig ziet het er weer anders uit als het licht wordt..!!
Fijne avond.

Rebbeltje ★ zei

Gelukkig weinig last van...

Mirjam Kakelbont zei

Ja, dat is wel een beetje jammer... Soms zou ik dingen van mijn interne harde schijf willen wissen, maar ja...
Liefs Kakel

Pagina's