2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

11 jan 2016

Door ongelukkig te zijn zijn we soms gelukkig.

14 opmerkingen:

Lutje zei

das echt ja, door iets mee te maken en ongelukkig te zijn, weet je dat pas

gerdaYD zei

Tja... zelf vind ik dat niet echt, of het zou moeten wezen dat het ongelukkig zijn snel in iets anders en beters verandert...
Fijne nieuwe week Aatje!

klaproos zei

door je ongelukkig zijn voel je wel je geluk weer intenser:-)

da's zeker zo

Sjoerd zei

Alleen maar gelukkig zijn is ook niet alles

Kay ♥ zei

Beiden lopen parallel, het is te nemen of te laten ;-)

willy zei

daarvoor moet je de dingen wel echt appreciƫren

Medium Marianne zei

Soms weet men niet beter ;-)

ria zei

moeilijk vind ik,
je bent of het een, of het ander,
zo is het tenminste bij mij.

Voor het ogenblik niet erg gelukkig,
dochter laat niets van zich horen,
snik-snik
ria

Elisabeth zei

De momenten waarin we niet gelukkig zijn laten ons dubbel genieten van de wel mooie momenten !

merel zei

een nadenkertje , moet ik toch even tot me laten doordringen

Rebbeltje ★ zei

On is een raar voorvoegsel...

christiene zei

Een echt doordenkertje....A
Maar zit je in zak en as kun wel gelukkig zijn
meer als voor die tijd.....
groetjes...

curieuzeneuzemosterdpot zei

ja, ik ken enkelen die pas gelukkig zijn als ze zich ongelukkig voelen, als ze kunnen vertellen wat ze allemaal mankeren, welke ziektes ze allemaal hebben, hoe slecht de wereld om hun heen is, ..

niks voor mij;
ik zal me nooit gelukkig voelen als ik ongelukkig ben! ;-))

Mirjam Kakelbont zei

Geen bergen zonder dalen. Al vraag ik me soms af waar de berg blijft. Het mag ook best een heuveltje zijn...
Lieve groet

Pagina's