2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

28 mrt 2015

Uiteindelijk geef ik mijn leven voor dit leven.

15 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

't is het ook dubbel en dik waard! ;-))

fijn weekend, aaa!

Marjolijn. zei

Gelukkig, het is het helemaal waard.
Fijn weekend hr. A

Lutje zei

het is dan ook de meoite als je jezelf er goed bij voelt.
AAAAAAA,ik wens je een heel fijn weekend

די מריו zei

En daar heb ik geen moeite mee, ik geniet ervan.

Love As Always
Di Mario

gerdaYD zei

Gééf jij je leven Aatje? Hou het maar beter voor jezelf, het is tenslotte iets unieks die alleen jou overkomt...

klaproos zei

als je maar zorgt, als je ogen sluit dat je nergens spijt van hoeft te hebben..

willy zei

ik zou het echt niet willen misseb

Lies zei

De enige zekerheid ?!
Lie(f)s.

De buurvrouw zei

Zoals wij allemaal!
Liefs!

Sjoerd zei

Gelukkig wel...

Medium Marianne zei

Dat mocht ik zelf ook pas ervaren om er niet voor te kiezen, uiteindelijk toch maar gedaan.

Elisabeth zei

Ik zal mijn leven moeten geven ,een andere optie heb ik nu eenmaal niet .

Anoniem zei

Ach ja, waarom zouden we niet tevreden zijn met de manier waarop we nu leven, met wat het leven dagelijks te bieden heeft. Het leven dat reeds werd geleefd is toch onomkeerbaar, dus erom treuren helpt niet veel. Beter tevreden te zijn met het resultaat tot hiet toe. Al wat daar nog bijkomt is meegenomen.

Kay ♥ zei

Sterven is eeuwig slapen zonder de kans nog eens te dromen.
Men geeft alles tot het Op is.
Groetekes ;-)

Rebbeltje ★ zei

En dan nog leven voor een ander...toch?

Pagina's