2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

16 mrt 2015

Een verschil tussen wetenschap en religie is het begrijpelijke ervan.

8 opmerkingen:

Yvette zei

wetenschap....voor mij was het accepteren van " aannames " om wiskunde te beoefenen ook onbegrijpelijk

gerdaYD zei

En er is nog een ander verschil, het eerste is wààr!

Kay ♥ zei

Wetenschap is iets dat men door te lezen of te oefenen kan aanleren.
Religie tracht men op te dringen,
dus laat ik die ongelooflijke leer maar aan mij voorbijgaan. :-)

Sjoerd zei

Ik dacht dat dat de overeenkomst was voor velen...

Rebbeltje ★ zei

Geloof ook niet alles van de wetenschap...

willy zei

ook in de wetenschap gaat men van bepaalde veronderstellingen uit..

je weet dus maar nooit

gidsjoris zei

Ik kies er graag elke dag eentje uit. Deze wint het het vandaag.
Vrolijke groetjes,

Mey zei

Haha, en ik snap vaak het een noch het ander. Alleen van het een weet ik dat er een kleine mogelijkheid bestaat dat ik het kán snappen, het ander... tja, dat gaat mijn verstand echt te boven.

Pagina's