2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

1 mrt 2015

Hij die leeft kan zien dat het goed is, en hij die dood is zag dat het goed was.

13 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Niets hoeft onopgemerkt te zijn...!!
Fijne zondag.

gerdaYD zei

Denk je dat? Zien dat het goed was als je ogen er niet meer zijn? Nu ja, ieder zijn gedacht hé Aatje...
OT: jammer dat je niets over het elfje van Kay zei...

klaproos zei

och ik weet het niet, A, we leven ons leven en eenmaal dood denk ik niks meer denk ik :-)

די מריו zei

Dan zie ik het liever nu.

Love As Always
Di Mario

Sjoerd zei

Dood zie ik niks meer...

Medium Marianne zei


Wat een prachtig spinseltje.
Geen woord meer aan toe te voegen.

Rebbeltje ★ zei

Ga ik toch voor het leven...

Kay ♥ zei

Dood wil ik alles zo snel mogelijk vergeten zijn.
Zoals de dag van gisteren maar dat lees je wel hehe.
Dag A-tje jongen ;-)

Anoniem zei

Uiteindelijk komt aan alles een einde, ook aan dit aards bestaan. Of we dan nog in staat zullen zijn om terug te kijken op het voorbije, dat moeten we afwachten. Of het allemaal goed is geweest en naar wens is verlopen, dat is ook vaak een ander idee. Daarom is het misschien beter nu tenvolle te genieten en niet te wachten tot het einde.

fotorantje zei

altijd goed dus, kan niet slecht zijn

Elisabeth zei

Ik kan alleen maar hopen Dood is Dood en ik hoop niets meet te kunnen zien voelen of weten brrrrr

willy zei

misschien wel, maar hoogstwaarschijnlijk niet

Suske. zei

hij zag het maar nu ziet hij het niet meer.

Pagina's